10. října 2015

153) Půl roku

Původně se měl tento příspěvek jmenovat "jedeme v rybách" (proč, dozvíte se níže), ale než já vždycky něco vyplodím, je týden, 14 dní fuč a už to tak aktuální není. Ale nyní díky tomuto stavu (viz fotografie níže) se snad budu moct teď trochu vyřádit.

Tentokrát píšu "aktuálně" se zpožděním "pouhých" dvou dní. Máme už půl roku a přestože jsem čekala celého toho půl roku každým dnem, že si zajedeme nějakej režim, nestalo se tomu tak. Ale když jsem se dneska ráno hluboce zamyslela, vyhodnotila jsem, že vlastně už nějakej režim máme. Vkradl se k nám tak nějak nenásilně sám a ani nevím přesně, kdy se tak stalo. Není v něm sice tolik času např. na úklid (což mi vlastně postupem času přestalo fááákt vadit :o), ale hlady, zimou nebo snad prodírajíc se špínou a bincem netrpíme.

Za toho půl roku sžívání se jsem "vynalezla" pár super vychytávek, abych netrpěla hladem, což se mi první měsíce opravdu stávalo, a vypilovala jsem snídani do pro mě naprosto luxusního požitku, kterej mi bude fakt jednou chybět - dítě v šátku na prsou, chleba v levé ruce, kafe v pravé a směr zahrada, obhlížet statky. Navíc vstáváme až v 9 hodin, takže čekání na tatínka tak rychle uteče ;o) Ani první dva zoubky nás nezaskočily, zkrátka, když se nosíme, tak jsme úplně nejhodnější a nic nám nechybí. Po dvou hodinách v šátku a maminčiných písních (dneska jsem dokonce vykramovala zpěvník ze základní školy, to kvůli "většímu" kalibru, přece jen už jsem některá slova i písničky za ta léta zapomněla) je už menší polovička tak znavená, že drží tak tak víčka od sebe ;o), to je signál pro maminku, honem honem ležmo do kočárku, pojezdit na zahradě ty největší a nejšťavnatější trsy trávy a než byste řekli "švec" ... spíme.


Jinak šicí seznam se nezastavitelně rozšiřuje a odškrtávám jeho jednotlivé položky opravdu po kousíčkách. 

Ale když už se zadaří, tak se většinou výsledek vydaří a slaví úspěch. Jako třeba tahle barevná rybička.

Naše láska k rybám totiž začala, když mi jedna prima švadlenka poslala ve výměnné akci 4 pstruhy, Lucinka si je postupem času opravdu zamilovala. A vůbec máme rády šité hračky (což mě samozřejmě moc těší).  


A jak tedy vlastně v půl roce vypadáme?
Snad spokojeně a nějak moc "velce".

Není nad škrábání a trhání vlasů ... 


Jinak děkuji všem příznivcům, kteří mě stále sledují, byť se u mě toho na blogu tak často neděje. Všechny komentáře čtu poctivě, říkám si, jak musím odepsat a neodepíšu. Musím se fakt polepšit.

A už slyším, jak si Lucinka v kočárku na zahradě povídá, takže já pádím ... užívat si. 

19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahoj Moničko, děkuji za komentík, tedy i za ten předchozí. Ani jsem v paměti moc lovit nemusela, jsem si téměř jistá, že jediná Monika, kterou znám z šicího světa, je ta, díky které mám doma vyšívací stroj. Kdybychom se tehdy nehecly, určitě ho nemám. Snad ho časem ocení i Lucinka. Moc zdravím a doufám, že se máš dobře.

      Vymazat
  2. Painko malá je krásná holka :) s úklidem jsme na tom stejně, a za šátek musím také děkovat tomu kdo to do Čech vrátil. Mějte se holky krásně Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radanko, to ráda čtu (nejvíc to s tím úklidem ;o). A že budu šátkovat, to jsem tušila už dávno, jen jsem nevěděla, že se nám až tak moc osvědčí a budeme obě taaaak spokojené a že budu vázat už jako profík. Za mě jedině šátek, nosítko nás zatím neoslovilo.

      Vymazat
  3. Vypadáte nádherně a spokojeně! :-) A toho šití co stíháš, fíha, a krásné vše máš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nestíhám ;o), právě, že nestíhám. A tak spokojení, jako vy, to snad ani nejde ;o)

      Vymazat
  4. Milé "počtení", jako vždy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taxnad bez chyb a hrubek, když mě čte úča. A jen tak mmch, pozvánka k nám stále platí.

      Vymazat
  5. Ahoj holky,vám to ale sluší♥ A Pavli-konečně jsem se dokopala ke komentu.

    OdpovědětVymazat
  6. Malá je nádherná. A rybka rovněž:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Utíká to, utíká... ;-) Lucinka má moc krásný kukuč a je vidět, že je spokojená (tak jako její máma) a to je dobře. Užívej si... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Už je z ní velká holka, Pavli:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Paji, malá je krásná a už veliká. Utíká to, co? Užívejte společné chvíle ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Pavli, koukám, že mateřský plurál ovládáš bezvadně :-) Tak si holky užívejte jak jen můžete společné chvilky. Já jsem u Bětky zkoušela nosítko, ale bylo mi v tom strašné horko, takže jsem ho pak poslala zase dál. Ale Bětka je jinak "chovanec" do dneška, nosítko nenosítko :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Fuha ale to uteká, malinká rastie ako z vody :-) Je nádhernááá, užívajte sa navzájom v zdraví. A nezabudni za mňa vycmukať to malé, krásne, okaté, voňavé ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Paji, do nového roku hlavně hooodně zdraví! D. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.