8. listopadu 2011

8) Roztomile a prakticky

Znáte to, občas se objeví něco, co je vašemu srdci milejší, oku příjemnější. I u mě tomu tak bývá. Když vybírám látky, hledám právě takové, do kterých mám potom strach střihnout, pak výčitky, že půl metru už není půl metru, že mu třeba do celistvosti chybí i 5 x 5 cm. Jednoho dne jsem však musela vybrat látku na obal na mobil pro moji sestru. Protože se naše názory hodně liší, co je to krásná látka, sáhla jsem po jistotě, téhle látce neodolá ani ségra. Obal na mobil se po těžkém boji povedl, padl jako ulitý. Ale při pohledu na prostřihy, co zůstaly ležet na stole, moje srdce krvácelo. Co s nima, přece je nevyhodím. Večer mě napadla spásná myšlenka a já zbytky látky ušetřila jejich vhození do koše. Jehelníček jsem v té době ještě neměla. Tak vznikl roztomilý, mému srdci blízký, mým očím milý, praktický jehelníček, na kterého do dnešního dne nedám dopustit. je na suchý zip, takže je i přenosný. Moc dobrá vychytávka, vřele doporučuju.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.