19. ledna 2012

30) Přeqápko jako hrom

Před malou chvilkou na mě čekalo opravdové překvápko - vzkazík od Hanake. Šikulenky šikulovaté, snad nejšikulovatější. Moc, moc děkuji, Tvého ocenění si nesmírně vážím, zvlášť, když oproti Tvé tvorbě ta moje poněkud pokulhává, poněkud víc, napadám snad na všech "svých 8" nohou.Kdo chce vědět více, nakoukne určitě k Hanake do blogu.


Já teď akorát stojím před těžkou otázkou, před těžkým výběrem, kterých 5 blogů vybrat.


Pravidla ve zkratce: Nech odkaz na osobu, která ti ocenění udělila. Vyber 5 dalších blogů, které chceš ocenit, tyto blogy nesmí mít víc než 200 pravidelných členů. Všem nominovaným zanech vzak na jejich blogu, ať vědí o ocenění. Ocenění umísti na svém blogu.


Je to opravdu těžké vybrat jen 5 blogů...


Moje nominace jsou následující:










aaaaaaaa .... Mysterka ... http://mystera.blogspot.com/


Nakonec výběr nebyl zase tak těžký, šikulek znám hodně a ocenění ode mě získaly ty, které "pořád" něco tvoří.


Děkuji za nakouknutí a přeji pěkný den.

6 komentářů:

  1. Páji, gratuluji ke krásnému ocenění a zároveň moc děkuji ♥, že se mi dostalo stejného ocenění od tebe. No su šťastná jako blecha :o))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlinko, mankote, moc Ti dekuji, vazne nevim, co rict rozumnejsiho...♥ Ja bych nemohla byt recnikem na Oscarech o:-))) Jsi hodna...A ja se tuze tesim, ze Te moje prace tesi...Krasny den, P.

    OdpovědětVymazat
  3. Jezda a Tobe samozrejme gratuluju, ja su ale hanba...o:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Painko gratuluji a moc děkuji, že jsi vybrala můj blog. Jsem překvapená, opravdu. Nějak jsem to pořád nemohla ani pochopit. Skoro bych řekla, že bych konečně měla ušít něco pořádného. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.