5. února 2012

34) Na rozloučenou

Tak jsem včera uzavřela jednu kapitolu svého života. Odevzdala klíče od rodného domu, ve kterém jsem strávila celých 27 let. V pátek při dodělávkách na bytě jsem dostala od sousedky, jediné, co tam ještě zbyla a také se bude co nevidět stěhovat, balíček - donesla mi ho mamka, prý, že se mi bude snad časem hodit - pletené mini ponožečky (doufám, že bude a dárek mě opravdu dojal). A protože jsem to i já cítila stejně, že se musím "nějak" rozloučit, vznikl všera mini polštářek, jehelníček, nebo jakýsi "památníček" pro paní sousedku. Před týdnem jí umřela její parťačka, 13letá kočka Mikinka. Byla černá, s bílým konečkem ocasu. Tak se vymýšlení dárku na rozloučenou tak nějak nabídlo samo...


6 komentářů:

  1. Nádherný polštářek, sousedka byla určitě dojata. Já chci taky takovou sousedku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlí, krásný polštářek.
    A přeju Ti, abys ty ponožtičky opravdu brzy využila :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný polštářek. Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  4. PAINKO HODNĚ ŠTĚSTÍ !!!
    A U MNĚ V BLOGU MÁŠ NACHYSTÁNO MALÉ PŘEKVAPENÍ :-) KRÁSNOU NEDĚLI !

    OdpovědětVymazat
  5. Tu blog es muy bonito. Me gustan tus trabajos. Te felicito.
    Saludos desde Tenerife.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.