8. května 2012

37) Latimerie podivná

aneb rybička ala Painka.
Na http://www.bellet.cz/ se to nápady a akcemi jen hemží. Jsem za to moc ráda, aspoň šiju, žene mě to kupředu. A tak vznikla i tato rybička. Poputuje za nějakou jinou šikovnou švadlenkou a ke mě připluje zase jiná. Je opravdu trochu podivná, ale takhle jsem si ji nějak představovala, jednoduchou, prčovní a hlavně piraňoidní.

Dneska se opět stěhuji, do města, takže budu nejspíš bez stroje. Leda bych toho svýho nějak přelstila nebo mu něco slíbila. On totiž už mě zná a za stěhováním stroje nevidí jen stěhování stroje, ale především ještě milion látek, jak se dneska ráno vyjádřil. No jo, my už se dobře známe, to asi neukecám..., ale držte mi pěsti a palce.





4 komentáře:

  1. držím palečky Pajo ... a rybka je pěkná

    OdpovědětVymazat
  2. AAhoj Pai,
    pročítám to tady u Tebe, ale píšu až dneska...
    Moooc Ti držím palce - na všechno - hlavně ať se Ti nožka uzdravuje.
    Jsem ráda, že zase šiješ a ještě táááák hezky
    Hezký večer.
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je suprová a ty strašně šikovná, zvládáš to i s bolavou nožkou, klobouk dolů, drž se, děvče:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.