3. července 2012

45) Když se slaví narozeniny

tak se sluší přinýst dárek. Já ho teda nosit nebudu, oslavenec i s maminkou musej dojet, ale na mě tentokrát bylo dárek vymyslet a vyrobit. S berlama ve městě v takových vedrech, to je i na zkušenou shopařku trochu moc. Nejprve jsem chtěla vyrobit didaktickou (motorickou) kostku s autíčkama na pohledových stranách a s nějakými těmi vychytávkami, jako jsou suchý zip, klasický zip, tkaničky ... Když jsem pak ale viděla tu krásnou látku s auťákama, bylo mi líto vyrobit "jen" kostku. A tak vznikl tenhle panýlek, pikniková dečka, hrací kobereček, myslím že hodně praktická věc a 3 v 1 (a to se vyplatí). A aby dary byly opravdu praktické, vznikl ještě flaškovník (rozuměj nosítko pro škvrně na pití, v těchto vedrech se určitě hodí a malej ať se učí, že maminka vždy všechno za něj tahat nebude).








2 komentáře:

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.