3. srpna 2012

53) Deka z lásky pro Jeníčka

Hlásím splněno. Šití mě velice bavilo a čas mi u šití krásně uběhl a přiučila jsem se zase něco nového. Totiž po prvotním nezdaru, když jsem již hotový bloček obarvila při závěrečném přežehlení, neboť jsem použila mokrý hadřík, kterej samozřejmě vypranej nebyl jako jinak vše, z čeho jsem šila, jsem stvořila pejska na druhý pokus. Toho teď přemísťuju z místa na místo, aby nepřišel tzv. "k úrazu" a hned, jak se dostanu na poštu, frčí ke kompletaci. Už chybí jen 5 bločků, kdo by se chtěl přidat a přispět doslova svojí troškou do mlýna, tady je bližší info http://www.dekyzlasky.cz/deky-z-lasky/a3-jenicek/. Já mám z bloku děsnou radost a doufám, že se bude líbit i Jeníčkovi. Když už šiju jednu věc 2x po sobě v takovém krátkém časovém intervalu, tak to musí být určitě "z lásky". Ouška a ocásek nejsou přišité, trochu jsem koketovala s 3D tvořením.





A že nekecám, že jsem ušila bloky dva, tady je důkaz ...



a detail zabarvení... bych si nafackovala!



1 komentář:

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.