30. srpna 2012

56) Moje "dílnička"

Už se to pomalu rýsuje. Nemůžu se dočkat, vše vidím jako by to už bylo skutečné a tak si už vybírám "jen" dekoraci. Jak jsem uviděla Janiččin (Jahůdčin) obchůdek, musela jsem ho mít, ale v mé oblíbené modré barvě. Janička byla neskutečně milá a rychlá. Díky ní mám k zítřejšímu svátku úžasnej dárek, je nádhernej, neustále na něj hledím, jako bych nic krásnějšího neviděla a když tak o tom přemýšlím, tak asi ani neviděla. Mockrát jí ještě touto cestou děkuji a doufám, že se nebude zlobit, že jsem se já chlubilka chlubívá pochlubila dřív, než se stihla pochlubiti ona :o) A podobnost s mojí budoucí šmoulí dílničkou je čistě náhodná.







5 komentářů:

  1. krásna práca! apropo...právom sa máš čím chváliť! :-) pekný deň! natália

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný!!!! Už jsem zvědavá na tu Tvoji dílničku. A v tom okně to je Zbyňa? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. to se budeš mít, tak velkou dílničku a jen pro sebe:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Pavli♥ včera už jsem obchůdek od Jahůdky obdivovala na klubu :-))je krásný už se těším na tvou vymykanou pracovničku .....jdu sem ,že Ti popřeji vše nej♥ nej♥ nej♥ lepší k dnešnímu svátku ..a co noha ?? dobrý ?, doufám ,že jsi v pohodě ...měj se moc krásně ...♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.