28. října 2012

70) Sladký medvídek

A když už dneska mám tu hodinku navíc, tak se musím pochlubit už nějakou dobu ušitým povlakem na polštářek, ze kterého jsem měla opravdu velikánskou radost a stále mám, vypadá báječně. To prošívání má opravdu něco do sebe a patchwork... noo, jak to říct - maniak s hromadou sešitých čtverečků ze mě nikdy nebude, ale ta radost, když jsem dala těch 72 kousků k sobě a vznikl medvídek, byla naskutečná. Vznikl opravdu hodně něžný a slaďoučký, růžovoučký povlak na polštář velikosti 40 x 40 cm /povlak má 52 x 52 cm, ale okraj je prošit kus od okraje/, na jehož zadní stranu jsem ještě musela umístit kraječku, aby i ta působila romanticky. A protože pokaždé, když na polštářek koukám, vidím ho u nějakého holčičího miminka, a my v rodině stále nic (a asi jsem na řadě ... pssst), tak jsem si řekla, že ho zkusím poslat dál. Je na prodej na mém profilu na fler.cz - (www.fler.cz/painka).

LINKING UP    http://www.misinpatchwork.cz

10 komentářů:

  1. Já se picnu, Ty jsi blázen! Máš to nádherné!!! Krásný večer! L.

    OdpovědětVymazat
  2. To prošítí do srdíček je fakt bomba

    OdpovědětVymazat
  3. krásný Pavli, slaďounký, jak pro miminko:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Pavlí, polštářek je krásný a to prošití úžasný!!! Moc se Ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný polštářek, k prošívání ani nenacházím slov!! Prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Pavli, je slaďoučký a nádherně prošitý

    OdpovědětVymazat
  7. Pavli, kokni se, prosím, na můj blog. Měš tam štafetový kolík. L

    OdpovědětVymazat
  8. Pai, je moc krásný! A to prošití je naprostá bomba!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný, líbí se mi výběr barev a vzorů

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.