5. března 2013

78) Pořádek musí být

Po příchodu z práce jsem si z "potřeby" něco si spíchnout jen tak spíchla stužku na další věnec.
Tak jsem trochu tvořivej absťák udolala a mohla jsem se vrhnout na "nainstalování" nového věnce /ze včerejška/ na dveře.
Včera jsem měla štěstí. Už nějakou dobu sháním nějaký pěkný šanon(y), abych si mohla v dílně udělat pořádek v různých střizích, návodech, knížkách, které jsem za tu dobu, co se šití věnuju, nashromáždila. Pořád pozoruji neutěšený stav těchto hromad papírů, které se nachází "jen tak" naházené v šanonech různých barev a stáří. Měla jsem obrovskou radost, že jsem narazila na tento, ten prostě musel být můj. Bohužel byl poslední, ale protože jsem na něj na internetu narazila, nakoupím až se dopočítám, kolik jich vlastně budu potřebovat.
A když už jsem byla v tom focení, musela jsem vyfotit takový malý poklad, co mám po dílně rozházený. Jsou to jehelníčky od holek švadlenek z již neexistující Galerie Marina. Rok čekaly na svoje místo. Mám každý někde daný a připomínají mi pěkné časy a že ve svém bláznovství s látkama nejsem sama. Některé jehelníčky přesně vím, od koho jsou, jak jsem je získala, kdo mi je poslal, kdo je šil, protože "pravopis" některých šikulek je nezaměnitelný, nebo už samotná podstata jehelníčku napovídá, kdo jej šil. U některých si popravdě nejsem zcela jistá. S některými se nadále "potkávám" a některé se vydaly vlastní cestou, tak o nich skoro ani nevím. Byla bych moc ráda, kdyby se autorky jehelníčků ozvaly. Ráda je "uvidím". Kromě jehelníčků přidávám foto i pohlednic, které jsem dostala a taky jeden překrásnej batůžek.
Na jednu pohlednici jsem zapomněla, to se omlouvám, ale vím o ní, mám ji vystavenou, jen jsem ji zapomněla vyfotit, je na ní modrej sloník ;o)

Najdou se v nich sovičky, které parádně stojí.
Muchomůrka, vymakaná do posledního detailu (dokonce s věnováním, díky kterému vím, od kohopak...).
Další krásná moudrá sova.
Naprosto úžasně propracovaný domeček s detailíky a metrem uvnitř.
Vymazlený jehelníček se sovičkou.
Moje oblíbená tyrkysová barva a jehelníček s kytičkou.
Háčkovaný jehelníček, jeden jediný exemplář v mojí sbírce.
Něžný a nepřehlédnutelný, nezaměnitelně autorský, s andílkem.
Napovídající, od kohopak, a k nakousnutí.
Krásně vymazlený do poslední bodlinky a pohlednice od "pančelky".
Prý domeček do domečku...
Výherní.
Něžný, jemný a poměrně velký.
Krásný batůžek v "mých" barvách.
Trochu sladkoriťky.
Fuseklačka s dalšími exempláři jehelníčků v "mých" barvách. Jehelníček jeden hezčí než druhý.
Geniálně vymyšlené (mají magnet).

2 komentáře:

  1. jej, teda tých jehelníčkov ale je, paráda...ja som taká švadlenka, že nemám ani jeden:-(....stále sa chystám nejaký ušiť, tak snáď raz:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.