8. března 2013

80) Pátek je svátek

Tento týden jsem už netrpělivě očekávala pátek. Týden se nějak vlekl a i když bylo hodně práce, vůbec to neutíkalo. Tím spíš mě potěšilo, že odpoledne jsem dostala k dnešnímu svátku dekoraci do dílničky - krejčovskou pannu. Jednu už mám, ale tahle je mnohem hezčí, alespoň mně se líbí víc. A nemusela jsem si ji kupovat sama ;o)
A protože ze včerejší tašky jsem měla radost a věděla, jak na ni, pustila jsem se do další. To bych ale nebyla já, kdyby mi ze stejného střihu vylezlo zase něco úplně jiného. Střihla jsem spíš čtverce, než obdelníky, tak jsem musela za pochodu improvizovat. Nakonec vznikla mnohem menší taška, než byla v plánu, ale vůbec jí to neuškodilo. A má pár chybek v podobě nedodržení postupu šití, ovšem také si myslím, že žádná hrůza a nakonec to není ani na škodu.

A nakonec něco pro potěchu oka jen tak.

Hezký víkend !

2 komentáře:

  1. Ak si mala nejaky sviatok tak prajem vsetko najlepsie :)..darcek je velmi krasny hodi sa ti k tomu co mas ;) pa pekny vikend zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, ty panny jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.