16. března 2013

82) Výletní sobota

Když zazvonil budík v pátek ráno, zrovna se mi něco zdálo a moje první myšlenka byla, ten můj není normální, proč nastavuje buzení na tak brzo v sobotu ráno. Ale on byl pátek, tak jsem se uklidnila, že se nezbláznil. Dneska ráno jsem se probudila stejně tak brzo a bez nějakého budíku. Měli jsme naplánovanej výlet do Mohelnice na Auto Moto Veterán Bazar, což je burza, kde najdete veškeré možné harampádí nejen na auta, motorky, kola a vše, co se po našich silnicích producíruje, ale také různé staré nálezy z půd prodejců, z dědictví, nějaké to harampádí, ale také poklady. Přiznám se, že na to moc nejsem, i když tiše a hojně obdivuji šikulky, co si nakoupí nějaké takové "poklady" za pusinku a udělají si z toho doma skvost, ať už v podobě nějaké krásné skříňky do ložnice, toaletky, nebo třeba kuchyňky pro děti, či poličky s patinou. To já neumím, raději koupím nový kus. Co se mi však líbilo, byla smaltová konvička, prý "na borůvky" (já mám takové tušení, že na jahody nebo maliny) ze Samoty u lesa. Cena nás sice překvapila a vzhledem k tomu, že jsem ji až tak nepotřebovala, pokračovali jsme dál. Pak nám to ale nedalo a protože jeden podejce nabízel tu samou (samozřejmě v horším stavu a černou!!!) levněji, optali jsme se, zda s cenou není možné hnout. No ochotně to nebylo, ale byla jsem neoblomná. Ukecali jsme. Tak mám tuplovaněji radost. Takže moje první "harampádíčko" do sbírky, kterou teda neplánuju moc rozrůstat, protože nemáme až tak velké bydlení. Fotečky příště.
Na burze se kolikrát dá vidět i nevídané. Jako třeba tento šicí stroj (?). Nevím, co je to zač, ani nevím, že něco takového existovalo, ale já jsem o něm mluvila, že je to "ten starej stroj s dlouhým ramenem". Posuďte sami, zda znáte, určitě napište, zda je to něco speciálního, nebo opravdu jen "stroj s dlouhým ramenem".


A na tomto autíčku jsem mohla oči nechat, bych ho se svojí velikostí brala.

1 komentář:

  1. Pavlínko ten stroj to bude určo obuvnický a myslím, že by to mohla být i nějaká stará nýtovačka ..chtělo by to fotku toho konce:-))autíčka jsou úžasné tady ty malé maluchy mám moc ráda ..ani Ti nevím proč asi???:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.