27. dubna 2013

93) Už je to tady

... jaro, nebo spíš léto? Alergie v plném proudu, všude všechno kvete, všude všechno lítá, hmyz nám vlézá, vlétává a vpochodovává do baráku ... Z práce člověk chodí slitej... Tak teď to vypadá, že jaro nemám vůbec ráda. Mám, ale mohlo by taky nějaký být. Já než se aklimatizuju, ani lehký oblečení nevím, kde vzít ...

Dneska jsem však takový věci vůbec neřešila, navařeno bylo, tak jsem se mohla věnovat pro mě zábavnějším věcem jako např. focení, šití a dekorování.
Ráno jsme vstali poměrně časně, takže jsme stihli i vyprat, uschnout, spravit montérky dokonce tak, že to není ani poznat, navíc zip jsem nahradila suchým, ten už se opravdu "nerozjede", dokonce mě to i bavilo (nechce někdo něco spravit? :o), pak jsem si "hrála" u šicího stroje, došila konečně robůtka Emila, pak jsem si hrála s věnci, fotila a fotila a fotila a ještě mám zaděláno na buchty.





V týdnu jsem si udělala radost a koupila si nějaké letničky pro krapet lepší pocit, že i venku to máme pěkné, protože, jak už je teplo, tak se zase maká a to je šílenej binec.
Tento týden přijde na řadu zahrádka, tak se těším, sazeničky už nám pěkně vyrostly, nějaké bylinky mi kupodivu taky dělaj společnost zatím v kuchyni na parapetu a letos to plánujeme ve větším než loni. Jak já se na ty cukety, rajčata, okurky, papriky, mrkve, brambory, petržel, libeček, pažitku, majoránku, bazalku, rukolu, špenát a salát těším!!! Zahrádka je sice velikost Painka, ale když se chce, všechno jde ;o)

4 komentáře:

  1. Pai♥
    tak letím kouknou co ,že je tady ???:-))))))
    a koukám ,že jsi makala jako já až na ty opravy bleeeeeeeeee ty nesnáším............ale kytičky ,zahrádku a tak to taky miluji ..a dnes jsem byla opět běhat ..no spíš kulhat :-)))a robotek Emilek by se mi teda taky hodil ..zrovna na zítra by byl parádní ..mám jednoho fešáka co má narozky a přemýšlím co mu vyšít na ručníček ,už to není miminko a tak fakt nevím co mu tak lépnu ..jo ty háčky jsem koukala ,ale nebyli ....tak Ti to ohlídám ..pa pa T

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, máš to opravdu krásné, kytičky, dekorace, taštičky... Je potřeba si dělat občas radost, i sama sobě;-), tak už se těším na pozdější fotky vaší úrody;-) Pá, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Paji! Jak to všechno stíháš??
    Opravy oděvů - to je na mně bič!Teď tady byla na dva týdny dcera a co myslíš? - tuto mi zašij, tuto by chtělo spravit, to je též nějaké divné... A aby toho nebylo málo - totok se mi odlepilo, ten pásek taky ...a pak se sbalí a odletí...Děti!...
    Přeju vám, aby všechny ty kedlubny a saláty a rajčátka krásně rostly, abys měla radost - já vím, jaké to je, když Ti pod rukama něco roste a Tebe to těší...pa, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kytičky. A ten obal...jůů. Alergii už mám taky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.