2. června 2013

95) :o)

Po delší odmlce se opět hlásím. Mám se dobře, ale nějak nešiju. Holt to počasí mi moc nepřidává. Nějak nezbývá energie na nic jiného, než ráno vstát do práce, být v práci a doplazit se z práce domů. Jsem proto ráda, že jsem se dneska pustila do komodky, která mi tu leží "už" týden a která pořád volala po novém kabátku.
Taxem se dneska ráno do toho dala. Jak je u mě zvykem, nezkoušla jsem, rovnou jsem jela "naostro". V hlavě se mi pořád honily 2 látky, které se mi k sobě strašně moc líbily, ale právě proto, že se mi tak líbily, tak se mi je moc nechtělo použít. Vymýšlela jsem další varianty, snažila se najít další vhodné látky, ale pořád to nebylo prostě ono. Výběr ztěžoval i fakt, že jedné z těch látek jsem měla jen zbytek, tedy myslela jsem, že je to zbytek, nakonec vyšlo na 2 šuplíky a ještě mi opravdu zbytek zůstal (kdybyste některá měla, tak odkoupím - to byl jeden takovej nápad, zajet se podívat na PPM. Zrovna začínala galerie Marina a zrovna tam jsem poznala spoustu prima holek. S jednou z nich slovo dalo slovo a jelo se do Prahy a na PPM. S člověkem, kterého jsem v životě neviděla, jsem si bezvadně rozumněla a výlet nám vyšel. Nakoupily jsme látek hafo a rozdělily se spravedlivě. Bohužel až časem jsem zjistila, že na tuhle látku jsem měla být krkavá...). Ale dost vzpomínání... Komodka je z Ikey, nijak neošetřená. Měla jsem v plánu od začátku nazdobit šuplíčky. Dost uvažuju ještě o tom, že látky přetřu lakem, ale nemám s tím žádnou zkušenost, aby se nešmudlaly a opravdu vydržely. Zítra jedeme do Hornbachu, tak se mi v hlavě ještě klube nápad, spíš doslova vnucuje, na nákup nějaké tyrkysovky na středovou polici mezi šuplátkama a na zbytek celé komodky (co myslíte), nějaká šíleně jedovatě tyrkysová... Látka je nažehlena vlizelínem od Ivanky, tím extra silně fixačním a je to tedy síla. Sice jsem asi fixovala déle, než bylo zdrávo a látky se dost lepidla "napily" a na té puntíkované, která je téměř jednobarevná, je to trochu vidět, ale i tak mám radost, látka chytla tak nějak vintage vzhled. A už dost kecání.

A taky jsme slavili, tak jsem vyrobila takové prima balíčky na mlsandu. A protože se mi cedulky od Ajdy (U Ajdonyho) tak líbily, tak jsem si musela hned začít vyrábět vlastní. Takže zase tak moc se neflákám...
Tady jsou.

6 komentářů:

  1. Prima román Pavli, a krásné šuplíčky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooooooooj! Čéče, taky znám jednu takovou osůbku, sice jsem s ní nebyla na PPM, zato jsme spolu zvládly spoustu lahví bublinek a byla mi velkou oporou při mých životních kotrmelcích ;-) Jestli on to nejni zlatej člověk :-) Jinak teda ta komodička je naprosto luxusní, a já bych už tyrkysovou nedávala, ale esli natřeš, tak nafoť a přijdu se podivat, jak to dopadlo! ;-) Papapa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj Luci!
      Jak se daří, čéče, tě nevidět, neslyšet. Ten člobrdin je teď ale děsně zaneprázdněnej, hele, už mi aj chybí.
      Taky uvažuju, že komodku nechám nakonec jen láklou, ale teda ta tyrkysovka mi nedá spát.

      Vymazat
  3. It's truly very difficult in this full of activity life to listen news on TV, thus I just use world wide web for that reason, and get the most recent information.

    My blog natural cellulite treatment

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, mně se to líbí tak, jak to je teď... asi bych už další tyrkys nepřidávala.
    Třeba budeš mít jednou chuť na jiné potažení.
    Max bych natřela na bílo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.