3. listopadu 2013

106) Dětská soupravička

Čekala jsem dlouhých 14 dní, abych mohla veřejně publikovat fotky této dětské sady, která putovala až do daleké Francie k mojí milé kamarádce, nastávající mamince. Nejdřív to byl docela oříšek, vymyslet, co vůbec, aby to bylo překvapení, a zároveň něco praktického. Sondovat, co potřebují či nepotřebují, se mi moc nedařilo, tak vznikaly věci za pochodu.

Nakonec se z toho vyklubala docela pěkná sada, kterou jsem však z praktických a bezpečnostních důvodů při přepravě nacpala do poměrně malé ušité (také mnou ;o) tašky.

Dárek je na místě, líbí se, já si oddechla. 

Teď už zbývá jen popřát, ať se malé daří, deka hezky hřeje a když se narodí na "moje" narozeniny, nebudu se zlobit ;o) 

9 komentářů:

  1. No Pajinko!!! Já tady roluju nahoru dolů a nemůžu se vynadívat! To je tak krásné a něžné.. A přiznám se, že první, co mě po přečtení nadpisu napadlo, že: Pajinka UŽ!.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná soupravička to bude mít maminka a posléze miminko obrovskou radost. :) Miluju barevné věci kombinované s bílou :)

    Hezký den Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Pavlí, krásná souprava!!!! Moc se Ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli - dokonalé, úžasné, krásne, tvoja kamoška je nepochybne ešte teraz v eufórii. Prekrásne si to vymyslela, skombinovala, ušila aj prešila. Ja žasnem!!!!
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Odpadla som....veľmi krásna deka...a tie guličkyyyy...:-) Ja mám svoju deku rozstrihanu už niekoľko dní...už len nejako nabrať odvahu, že to všetko dopadne ako má :-)

    OdpovědětVymazat
  6. So lovely!
    Greetings from Finland!
    Ulla's Quilt World
    Hugs, Ulla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.