2. července 2014

122) Prázdninový

Tak je to tady, prázdniny. Bohužel nevěřím, že pro mě znamenají méně práce a více času na šití. I když počasí šití zatím poměrně přeje, neznamená to, že deštivé počasí je zrovna ideální pro kreativní činnosti. 

I přes zrovna ne ideální podmínky však vznikl už dříve tento batůžek, který k prázdninám, výletům a dovoleným rozhodně patří. První výlet má za sebou, já doufám, že se líbil a tady je.


A ještě přidám na závěr takové drobnější šití, i když šít 5 stejných kusů jedné věci je pro mě opravdu "velkým" šitím. 
Talárky na víno pro spolupracovníky k narozeninám.

4 komentáře:

  1. Pavli, baťůžek nemá chybu! To zkombinování látek je perfektní.
    A talárek je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Batůžek je krásný. Tento taky ráda šiji. A ty talárky - to je teda super nápad a ještě lepší provedení. To muselo být překvapení.

    OdpovědětVymazat
  3. Pavlí, batůžek je pěkný.
    Ale dostala jsi mě těma talárkama!!!!! Já jsem tedy udělala radost i normálním oblečkem, ale tohle je SUPER!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Классный рюкзачок!!! Очень понравились Ваши работы...:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.