23. srpna 2014

124) "Malé" šití

Přiznám se, že poslední dobou na šití nějak nebyla chuť. Rozpracované mám dvě dětské deky, které ne a ne dokončit, přestože mi zbývá ta příjemnější část - quiltování a kompletace.
Tento týden byl ve znamení dovolené, takže jsme hodně výletovali. Tím spíš nebyl čas na nic jiného a počasí, i když sluníčko moc nepřálo, dle mého našim výletům a drobnějším výšlapům spíš fandilo. A tak si užívám poslední dny doma, chvilkama u stroje.
Tento týden jsem byla požádána o zhotovení látkových odznáčků na rozlučku se svobodou. Sice v trošku šibeničním termínu, ale nápad se mi tak moc líbil, že jsem ráda kývla.
Přes týden moc času na vymýšlení nebylo, tak jsem se dneska nechala políbit múzou a "trošku" jsem provětrala stroj.
Vypadá to hodně jednoduše, ono to i jednoduché a rychlé je, jenomže... Stroj už asi měsíc zahálel, nejdřív si řekl o vyčištění. Po vyčištění, výměně asi 4 nití, jehly z klasické na quiltovací, cívkového pouzdra z obyčejného na quiltovací neustále stávkoval, nit se trhala, neprovazoval steh, už jsem myslela, že to vzdám ... protože z chvilkového šití bylo šití tříhodinové.
Nakonec mě něco osvítilo, problém byl v niti, prostě nejlépe se mému stroji chroustá obyčejná bílá, tak dostal bílou. Pak už šlapal jako hodinky.


Odznáčky budou co nevidět zařazeny i do mého obchůdku na Fleru a e-shopu (odkazy na ně naleznete v pravém sloupku těchto stránek).

5 komentářů:

  1. Painko, jsou krásné! A jsi frajerka, žes nevycouvala a zabojovala a ušila!!!! Papa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné Pavli, jsi šikulínka:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Fantastické,nádherné,jemné...moc obdivuji!
    Přeji pěkný den,Zuzka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.