6. března 2015

135) Šití veskrze praktické

Tento týden jsem se pustila do praní a žehlení výbavičky. A najednou nebylo, kam skládat a "zabezpečovat" plínky. Tak vznikl koš na plíny. Už jsou na světě dokonce dva kousky, fotila jsem však odpoledne, a to byl teprve jeden. Ale ten druhý je jako ten první, nebo jeden je jako druhý? Mám z nich obrovskou radost. Určitě nezůstane jen u těchto a nějaké kousky přibudou, ale už ne tak velké. Šily se jedna báseň, možná přijdu na chuť velkým projektům. A sama jsem zvědavá, co vznikne za potřebu ušít příště.

18 komentářů:

  1. Nádherný koš a krásné zákoutí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář. Vás tu vídám hodně často a těší mě to. Ať se daří.

      Vymazat
  2. Koš je boží! Ses teda rozjela s výbavičkováním! Však jen s chutí do toho, dokud máš čas a chuť :-D
    Hele - a budeš teda látkovat, nebo pamperskovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mám v plánu to ASPOŇ zkusit, látkovat. Sis určitě říkala, že dost čtverců mám, co? Uvidíme, jak nám to půjde a bude nás "bavit". To víš... najednou se ve mně objevují skryté rezervy, co všechno "dokážu" a představa zadečku v krásné látce, mě dost láká. Na první týdny mám ale Pampersky, to se přiznám.

      Vymazat
  3. Nestačím se dívat, jaké krásné věci dokážeš... !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jsi to ty, osobně? To je čest, u mě na blogu. Moc zdravím. Někdy musíš dát vědět, jak se ti vůbec vede a jak žiješ.

      Vymazat
    2. Ahoj Pavli :) Sleduji tě už dlouho, začala jsem kvůli kabelkám a postupně prohlížím i všechno ostatní. Vzhledem k tomu, že já jsem skončila u přišití knoflíku, máš můj obdiv a taky trochu "závist" za to, co dokážeš!
      A samozřejmě gratuluji k radostné události, co vás čeká!

      Vymazat
    3. Ahoj Jani ;o) Tak už dlouho jo a kvůli kabelkám? ... Tak to tě asi začnu nudit ;o) Ale na druhou stranu, zítra po dlouhé době se pochlubím kabelkou. A děkuji za gratulaci, no už se to blíží, tak je to každým dnem napínavější. Díky, že ses ozvala. Někdy se musíš ukázat.

      Vymazat
  4. Pavlí, krásný koš. Koukala jsem, že jsi udělala i knoflíčky z té ptáčkové látky :-) A taky jsem si říkala, jestli budeš látkovat. Ale to jsi odpověděla už Lůce :-) Hlavně se pak řiď podle sebe a ne podle toho, co Ti kdo říká, že bys měla nebo neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo, děkuji za komentík a za "podporu". Já jsem v celku umíněná, vždycky se řídím tím, co si myslím, že je správný, i když ne vždy je to lehké, to přiznávám.

      Vymazat
  5. Jee ty mas jeste energie na rozdavani ;-) kosicky jsou paradni taky zacnu neco tvorit dekuju za inspiraci. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radanko, ráda tě vidím. Vždycky si vzpomenu na perníčky ;o) Děkuji za zastavení a budu se těšit na nějaké tvoje šicí počiny.

      Vymazat
  6. To je všetko úžasnééééé ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, taková slova potěší vždycky ;o)

      Vymazat
  7. krásné.. a moc se mi líbí i ta látka, jak je použita i do postýlky. To se holčička bude mít ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná výbavička, přiznávám, že pomalu začínám řešit výbavičku také, věřím, že budu látkovat, tak studuju vše kolem látkování.
    Krásný čas.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Bohunko, moc gratuluji a držím pěsti s chutí do látkování a aby nikdo od tohoto rozhodnutí nezrazoval.

      Vymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.