27. března 2015

142) Šití z kočárkoviny

Dnes přišla konečně na řadu kočárkovina. Doma už nějakou dobu ležela. V plánu z ní byla minimálně cestovní přebalovací podložka - aspoň jedna a pytel na použité plenky. Takže úkol částečně splněn. Šije se z ní pěkně, jen kdyby tam nemuselo být zase to nechutně táhavé minky ... 


A navíc mi dneska jedna "radost" poštou. Objednaná byla už před vánoci. Ke kuchařince Josefínce přibyla Pomněnka.


Jistě mnohé znáte jejich autorku a kdo ne, tak tady je odkaz.

Ještě bych chtěla došít pár rozpracovaných kostlivců, jen nevím, zda se mi zrovna ještě dneska chce. Venku je tak ošklivo. 

4 komentáře:

  1. Ty seš neskutečná!!! Hele - a budeš teda nakonec používat látkové plíny, když šiješ pytel na použité??? Já snad budu vaší malé závidět, co všechno ona nemá! (jsem asi Julii dosti ošidila, ale zatím to přežívá statečně a s úsměvem!) Pápá, a drž se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Luci, mám to v plánu. Jinak bych asi pytel na použité pleny nešila. Zas takovej sběratel, abych si "schovávala" papírovky fakt nejsem ;o) Pytel je na cesty na plenky především typu AIO (vše v jednom - vnitřní savé vrstvy a vnější PUL kalhotky sešité k sobě), které se přebalují jako jednorázovky (takže na cestách pohodlné, nemusíš skládat čtvercovky apod.) a pak se (většinou celé) perou, pokud nemáš vycvakávací savá jádra a mimčo neznečistí právě pouze ten vnitřek tak, aby svrchní kalhotky zůstaly čisté.

      Vymazat
  2. Jsi šikulka Pavli, mimčo se má:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.