20. května 2015

146) Opět s "bříškem" za strojem

Dobří lidé ještě nevymřeli a tak mi přišel v pondělí šátek z Prahy od úplně cizí /teď už tedy ne/ osoby. Prý na půjčení, vyzkoušení, ať případně vím, do čeho jdu. Podotýkám, že takové nosící šátky na děti nejsou zrovna levná záležitost. Šátek nás s Lucinkou naprosto nadchnul, a to tak, že ihned po navázání a poňuchňání v něm usnula na 3 hodinky, což je u nás luxus. Tak jsem se chopila příležitosti a protože šátek je fakt krásnej a chtěla jsem se nějak paní revanžovat, ušila jsem na něj obal. Snad udělá radost. Já mám dobrej pocit, že takový "diamant" teď bude pěkně v bezpečí a ještě udělá parádu.

A celá šťastná z dobrého pocitu u stroje jsem zmákla i večeři. Ať žije mateřská dovolená a hlavně šátky!


A všem děkujeme za komentíky u minulého příspěvku, snad se naučím na ně i postupně odpovídat.
Dneska máme už 6 týdnů.

9 komentářů:

  1. S malou na břiše jsem toho v prvním půl roce ušila nejvíc :-) Pak šla na záda a i teď, kdy má 22 měsíců, s ní tak občas šiju :-) Jen mi do toho strašně kecá a ví nejlíp, jak to ušít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) Dobrá rada, takže mám čekat, že bude ještě "horší" s šitím ;o)? Na kecání se už rozhodně těšíme, hlavně, aby ji šití bavilo.

      Vymazat
  2. A to jsi se bála, že se nedostaneš k šití ;-) :-) :-) Tak ať se Ti pěkně šátkuje. Já jsem zkoušela manducu, ale bylo mi v tom strašný horko, tak jsem to zabalila. To bych fakt zdechla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se trochu zapotíme, Káti, ale příjemně. Hlavně jsme spolu a to je fajn.

      Vymazat
  3. Pavli posílám srdíčko ♥krásné dny na mateřské .-) ....pa pa

    OdpovědětVymazat
  4. jéva tak to je krása :). My teď s Růženkou zkoušíme nosítko Manduca, zatím si zvyká a už mi taky skoro usnula :).
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře. Je fajn se trochu odpoutat od kočárku, i když ten je určitě nezastupitelnej, když vidím, kolik toho vždycky potřebujeme s sebou...

      Vymazat
  5. Ahoj Pai, Lucinka je úžasná krásná slečna :-) Šátky jsou super pomocníci, šít s ním na břiše bych asi neuměla, ale jinak jsem ho používala moc ráda. Pořídila jsem Vatanai a mám ho pečlivě schovanej - jak říkáš, jako diamant a jednou ho podědí holky, ať jim taky pomůže.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.