26. června 2015

148) A zase mi to nějak vyšlo ...

... a seděla jsem u stroje. I když tentokrát jsem na to "vyjití" nebyla zrovna moc hrdá.
V úterý jsme totiž byli na prvním očkování. Byla to zkouška spíš pro mě. Protože malá brečí opravdu si myslím minimálně, měla jsem z toho větší obavy než náš nicnetušící uzlíček, teda spíš už uzel. Slzy se mi draly do očí, jen jsem na to pomyslela, a když jsem ji chystala, oblíkala, ke všemu tak hezky koukala a nic netušila. Srdcervoucí situace. U paní doktorky to naštěstí byla celkem rychlovka, i když i tak jsme si vyslechli první velký řev naší malé. Co říkala paní doktorka po očkování, to si mohu pouze domýšlet.
A Lucinku to očkování opravdu trochu vzalo, tak jsem nosila v šátku, byla i zvýšena teplota, která naštěstí do večera přešla. Takže u mě spinkala asi 4 hodiny a já prachsprostě využila situace. Ale pořád se mi honilo hlavou, jak toho našeho nemohoucího drobečka potěšit. Tak jsem sebrala veškerou kuráž a pokusila jsem se o svoje první šití oděvů a vznikly „Huci gaťky“. Jsem „od oka“ stříhla do látky a zkoušela. Samozřejmě žádný zázrak se nekonal, ale vznikly kalhotky dvoje. Sice, jak je u mě zvykem, jsem udělala i na tak jednoduchém šití blbou chybu, kterou bohužel overlockový steh neodpouští – než párat, tak raději stříhat ;o), ale ono se to celkem "ztratí" a vím o tom jen já ;o).
Maličká byla hodná, pěkně se tulila a občas mi do toho unaveně povídala.
Hned druhý den ráno, jak nám trošku otrnulo a začaly jsme se zase pěkně smát a mrskat sebou, jsem se přesvědčila, že ať vypadají gaťky, jak chtějí, a i když mají chyby, malé sluší a pěkně se v nich nechala vyfotit, což se jí zřejmě i líbilo, neboť se na mě neustále smála (možná jí přišlo směšný, jak se matka snaží a zkouší všemožné polohy se zrcadlovkou v ruce). 
Teď už vím, že neexistuje větší a silnější motivace (už jsem objednala tuny všelijakých úpletů ...) než úsměv a spokojenost prtěte. Jen se teď po obdržení balíčků s matrošem musím držet, abych nestřihla hned do všech, přece jen rosteme děsně rychle a 20 gatěk v jedný velikosti těžko unosíme. Takže budu vyčkávat a těšit se, jak zase povyrosteme, i když už teď mě vlastně jako mámu netěší, že tak rychle rosteme, a ani si už pořádně nevzpomínám, jaké to bylo chovat lehce nad 3 kila, když chovám lehce nad 5. Pořád mi přijde stejně "těžká" ;o)


7 komentářů:

  1. Panečku, Lucinka pěkně povyrostla!!! Tak hlavně, že jste přežili očkování ve zdraví, a je zase dobře... (a za měsíc další kolo...). Mějte se, holky, prima!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, mockrát děkujeme. Fakt nerostete rychlostí blesku samy :(

      Vymazat
  2. Pavlí, gaťky jsou super!!!!! A Lucinka je hezounká :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, krásné gaťky, Lucinka je frajerka. A jak povyrostla.
    Jaké je to dávat prťátku takové gaťky? Já používala hlavně dupačky, aby netáhlo na zádíčka, toto bude asi rychlovka na oblékání a praktičtější při přebalování..
    Budeš dávat návod, prosím? A kdes objednávala úplety? Moc se mi líbí sukně s pružným pasem a slíbila jsem si, že dcerkám ušiju, ale asi až po porodu, už toho mám plný kecky a vzpomínám, jak jsi ještě chviličku před porodem dokázala šít..
    Krásný víkend.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bohunko, moc děkujeme za každý Tvůj komentík. Je vidět, že mě/nás pravidelně sleduješ. Budu ráda, když mě kontaktuješ přes mailík - painka@atlas.cz a já zodpovím všechny Tvé otázky ;o) Hezké dny.

      Vymazat
  4. Pajinko!....Já tady tááák strašně dlouho nebyla, že Ty jsi stihla i miminko???
    Maminko - veliká gratulace!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.