28. ledna 2016

154) Prostírka

Nejvíc času mi dalo vymyslet název dnešního příspěvku, protože po téměř 4 měsících se sem vracím, a to ještě (světe, div se) s "šicím" příspěvkem. Očekávanější by byl jistě příspěvek nesoucí název "čtvrtleťačka" nebo tak nějak. Ten jsem ale nějak propásla a vzhledem k tomu, že z 9měsíční šicí pomocnice za pár dnů bude 10měsíční, už to asi postrádá smysl.

Po opět delší době (když nepočítám tepláčky, které jsou u nás v současné době hojně užívány a spotřebovávány zejména v oblasti kolínek, navíc z nich poměrně rychle vyrůstáme) jsem zasedla v dílně, abych si pročistila hlavu a prohnala šicí stroj.

A protože už mi to psaní taky po takové době nějak nejde, zvlášť když se teď podstatně víc zaměřuji na jednoduchou, ale srozumitelnou komunikaci za pomoci úšklebků, posunků a různých výrazů obličeje, přejděme raději hned na fotečky. 

2 komentáře:

  1. Ahoj Pavli,pěknou prostírku jsi ušila, už jarní. ;-) Koukám, že máš novou fotečku s Lucinkou, moc vám to spolu sluší. :-) Jó komunikace, neboj, dostanete se i k složitějším výrazům. ;-) Tohle je stejně nejhezčí období...Mějte se holky fajn! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko, jsem ráda, že ses ukázala a užívej ten nádherný čas, ono to taaaak moc letí.. Prostírka je krásná, vaše fotečka je přímo nádherná, hovoří za vše..
    Krásné dny
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.