8. listopadu 2011

5) Oslík na přání

Jednoho dne mě oslovila jedna milá paní. Chtěla ušít zvířátko pro svou malou dcerku, oslíka Trotro. Nic mi to neříkalo, tak jsem ji požádala, aby poslala nějaké obrázek. Poslala. Oslík to byl pěkný, jednoduchý, přislíbila jsem, že se ho pokusím ušít. Bohužel moje šicí schopnosti nebyly takové, aby z oslíka vznikl tentýž oslík z obrázku, proto, aby byly spokojeny obě strany, zvolila jsem takový kompromis.

Nakonec vznikl polštářek s aplikací oslíka. Mojí první pořádnou aplikací a myslím, že se povedl. Snad byly spokojené obě strany. Navíc jsem se v tomto případě řídila pořekadlem - náš zákazník, náš pán - polštářek jsem osobně dovezla, předala a byl to ode mě vánoční dárek.

Oslík Trotro je postavička z francouzského animovaného seriálu. Pokud by někdo chtěl shlédnout jednoduché krátké pohádky, najde jej na www.youtube.com a nejen tam.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.