13. ledna 2012

17) Že by konečně pořádná kabelka?

Snad jo, páč ségra ji do teď pořád nosí, je její oblíbenou a dokonce jsem jí na její svátek z její látky měla ušít další (tu až někdy jindy...).

A jak jsem k ní přišla?

Při pohledu na videokurz Kdyby tisíc tašek bylo (v únoru bude kurz další, určitě radím "ZAKOUPIT"!!!) se ne jedné švadlence a dokonce i nešvadlence chce hned začí šít, má nutkání, svrběj ji prsty, smutně kouká na stroj (jako, že by přece jen...), pak zase ne Bellet v počítači, pak na stroj, na Bellet, stroj, Bellet, stroj, Bellet, stroj, Bellet... Ivance to jde v kurzech všechno tak hezky od ruky, že za hodinu je na světě další kabelková krasavice.

Proto jsem látky jednoho večera nastříhala a jednoho dne se pustila do sešívání a tvoření. Trvala mi doslova celé odpoledne, ale nakonec je kabelka s velkým K, nakterou jsem opravdu pyšná, na světě.

Pojmenovala jsem ji "La Petite Bella šmrncung Liduli mašlung" - pro zasvěcené: tělíčko vychází ze střihu Belly (lichoběžník), kabelka je poměrně malinká skoro jako Petita (malá divadelnoplesová kabelečka) a mašli "zdědila" po neméně známé a oblíbené Liduli.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.