13. ledna 2012

18) Jak se pro něco nadchnu ...

... tak šiju a šiju. Vznikla proto další malá kabelečka jménem Zelená Bellinka.

Naplněna obrovskou radostí z ušití mé první kabelky, té růžové (kterou si nakonec opravdu odnesla moje milovaná sestřička a dokonce ji nosí), jsem stříhla na další kabelečku. Tahle měla být větší, ona taky původně byla, ale spíš širší než větší, tak musela na liposukci - jsem párala a párala, až jsem se dostala, kam jsem potřebovala, ubrala krapet boky a je z ní také krasavice velikosti "Painka".

Je svěží, je jarní, taky letní. Na zelenou sestra není, tak jí ji nebudu ani nabízet...

Nenabízela jsem, jen jsem se pochlubila. Navštívila mě moje milovaná sestra nesouc v ručce moji prvně ušitou růžovou kabelečku, měla ji krásně napěchovanou věcmi a tááák jí to slušelo (té kabelce). No chlubila jsem se, chlubila, až jsem v sestřiných očích uviděla jiskru, jako že se líbí a hodně. Asi tomu osud chtěl, že zrovna tohoto dne přišla v zelených tříčtvrťácích, které jinak nenosí, zelená barva zkrátka není "její". Ovšem na dotaz, která kabelka se jí líbí víc, řekla, že nemůže říct, protože růžová je sice růžová, ovšem že se zrovna dneska k těm zeleným 3/4 kalhotám nehodí. S tím se nedalo než souhlasit. Dopadlo to tak, že ségra odcházela šťastná jak blecha domů s dvěma kabelkama, na každém rameni jedna, a já jsem zase musela tvořit ...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.