17. září 2012

63) Na velikosti záleží

Avizovaný polštářek mám došitý. Šil se krásně, topík věstil snad zdárný a povedený konec a popravdě předčil mé očekávání. Poprvé jsem se pokusila něco prošít volně a ne rovně a myslím, že se mi to docela povedlo. Mám z něj obrovskou radost. Tento nikam nepoputuje, nikomu ho nedát, maximálně tomu mýmu, kterej mi furt krade můj polštář, protože když jsme kupovali "výbavičku" do ložnice, tak ho "nepotřeboval" a "nepoužíval". Ovšem časy se mění, já taky, páč bych jinak nikdy nevěřila, že něco proquiltuju volně.

Prošívat jsem začala od středu a jela stále jedním směrem (zleva doprava) a přídavala "kvítku okvětní lístky". Kdyby mi nedošla nit, asi by byl proquiltovanej na jeden zátah. Nic se mi netrhalo, prostě paráda. Jsem tak nadšená, že tu chodím po bytě a přemýšlím, co proquiltuju. Především mám v hlavě jednoho kostlivce, přemýšlím, kam jsem dala topík půlhodinové deky (psssst, nic neříkat, neremcat, nesmát se, ani se nešklebit, moje půlhodinovka je asi dvouročka, ne-li víceletka).

A nyní už fotečky, u focení jsem se teda taky vyřádila, protože se samochvalisticky přiznávám, že pohled na moje dílko mě neskutečně těší.

8 komentářů:

  1. PAVLI já ti dovezu svou deku na proquiltování :DDD
    máš to neuvěřitelně úžasně krásné!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Je naprosto perfektní. Úplně cítím ten pocit, jak jsi na sebe musela být hrdá. Máš být na co, protože tohle je fakt mistrovský kousek....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. WOW! Olaláá!!! ...slyšíš tu fanfáru,jo?
    ..už jsem je našla... Oči - byly pod stolem mršky..

    OdpovědětVymazat
  4. Nevěřím, že tohle je první pokus volného quiltování, tos musela tajně trénovat a neukázat :-))
    Je to PERFEKTNÍ a vůbec se nedivím, že ho nikomu nedáš.

    OdpovědětVymazat
  5. Pavli, takhle krásně a napoprvé, to fakt smekám, jsi vážně šikovná a doma ti to jenom prospívá;-) Ten úžasný pocit při pohledu na dokončené dílko taky znám, užívej si ho, samochvála neškodí a je opravdu zasloužená:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, jste moc hodné, jsem ráda, že se vám polštářek líbí aspoň z poloviny tak, jako mně. Tak teď s chutí do toho, půl je hotovo a těším se na vaše "pillouše".

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je boží, Pavli!!!!!! Seš machr! Doufám, že nožka nezlobí!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Pavli, je nádherný. Jsi hrozně šikovná. Já zatím trénuju a moc děkuju za všechny rady. Asi to bylo opravdu niťkama - zdá se, že ty po babičce /i když kvalitní/ se na volné quiltování moc nehodí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.