12. října 2012

68) Antikoncepční sobota třináctého

Na zítřek jsem si naordinovala tzv. antikoncepční sobotu. Ten můj stále pracuje na domečku a já po půl roce lačná po výletech a návštěvách jsem se trošku vnutila na rodinnou oslavu. Jedu obdarovat vnoučata mojí pratety. Dlouho jsem všechny neviděla a ráda pokecám. Ovšem tím, že jsem se vnutila jsem si trošku udělala čáru přes rozpočet, ale jen trošičku. Abych nepřijela jen jako chudá příbuzná, vymyslela jsem si pro všechny děti přítomné na oslavě dárky v podobě flaškovníků, či taštiček na sváču. První instukce zněly: "Ušij něco jen pro oslavence, ostatním koupíme čokoládu." Mně to ale přišlo líto a hloupý obdarovávat jen jedno oslavující dítě, když skoro žádné z těch dalších neznám a uvidím je prvně. Tak jse si vymyslela, že ušiju pro všechny to samé. Sice se mi trošku podlomila kolena, když jsem se dověděla, že dětí se vylouplo 6 kousků, ale měla jsem na to týden. Sice týden, ale už chodím do práce, že? Tak jsem minulý víkend vyšívala, vyšívák jako naschvál samozřejmě stávkoval, vyšila jsem toho mnohem víc, než jsem potřebovala, protože jsem stále s výsledkem nebyla spokojená. V pondělí mi volala babička, že teda se trochu spletla, že dětí je 7. Na tom už nesejde, jestli 6 nebo 7, jen jsem si v duchu říkala, aby se ty děti do konce tohoto týdne už nemnožily. Nikdo dneska nevolal, tak snad dobrý. Při dnešním šití jsem si vzpomněla na "své kamarádky švadlenky", např. na Alenku se třema klukama, co šije vše 3x, nebo taky na Martinku s 5 dětma, prostě na vás na všechny, které máte víc jak 2 děti. Sice víc věcí naráz se šije opravdu lépe než jedna za druhou, ale při složitějším projektu by to asi nebralo konce. Tak jsem si tak říkala, že kdybych měla 7 dětí, že bych to zvládla, minimálně je potěšit něčím šitým, co by jedly, to ale nevím. Uvidím zítra, jestli děti jooo, nebo zatím ještě neee. Počítám s tím, že mě bude bolet hlava. Ale nevadí, moc se na zítra těším. Jediné obavy, co mám, aby děti kolem 10ti nehudraly, že mají tučňáka. Ale když přemýšlím jako dítě, tak radši všech 7 stejných, než bych pak vyvolala hádku kvůli tomu, že ten má to a ten zas tohle (a všichni dohromady uděláme binec).

Foceno čerstvě, takže nic moc a foteček poskromnu. Uvidím ráno, jestli to nebude lepší.

12 komentářů:

  1. Flaškovníky jsou parádní!!! Určitě budou mít radost.
    Asi se inspiruji, tahle věcička ještě v DOmiškově autíčkovém vybavení chybí .

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Ty si drak!!! Jsou super, moc krásné!!! Děti budou mít velikou radost ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný!:)
    Taky bych chtěla mít takovou šikovnou příbuznou a přitom být malé dítě:)

    OdpovědětVymazat
  4. Painko, jsi úžasná! A neměj obavy, moje 11letá dcera miluje tučňáky a byla by z nich 100% nadšená. Určitě se budou líbit.

    OdpovědětVymazat
  5. Pavli musím se smát, jak se ti děti množily :D ... jsou naprosto dokonalé, ses musela uvyšívat.

    PS: oni se stejně porvou o barvy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pavli jsi borec! Po třetim kousku byc s tim asi švihla:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ten "antikoncepční" titulek se nedal přehlédnout..:o))))) Pavlí, nekecej...Kde máš ty číňany? Ve sklepě? :o)))
    Jsou luxusní!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Pavli, to je úžasná nadílka:-) Určitě měly óóbrovský úspěch:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jak sedí pěkně v řadě... strašně roztomilý a prťata měla určitě radost:))

    OdpovědětVymazat
  10. Supéééér.....ty jsi úžasná. Museli se počůrat radostí. Já bych se tedy rozhodně počůrala...chi, chi, chi.....:-D Moc se Ti to povedlo....:-D

    PS: Odkud máš výšivku?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.