24. září 2012

65) Půlhodinová deka

Proč půlhodinová? Taky jsem se, když jsem tento název slyšela poprvé, ptala. Prý stačí šít každý den jen půl hodinky a za týden (pro pomalejší za 14 dní, pro ty ještě pomalejší měsíc, pro ty, co si rády dáchnou, čtvrt roku, pro ty... Teď mi přišlo na mysl, jaká že já to vlastně jsem?) je deka na světě. Top deky za ten týden na světě opravdu byl, ale jak u mě dojde na prošívání, je scénář pokaždé stejný. Hup poskládat, pohladit a šup s ním na nějaké bezpečné místo, kde je šitý kousek až tak v bezpečí, že na něj zapomenu i já. Tedy takové to bývalo. Doufám, že jsem tohle své období překonala a nyní budu dotahovat vše až do zdárného konce. Jako tuhle deku, kterou jsem "šila" od února roku 2011 a nakonec dnešního dne dokončila - včera prošila, dneska olemovala. Takže deka mohla trvat čistého času tak 14 dní. Ale jak já ráda říkávám, vše má svůj čas. Deka měla být pro nás do ložnice, ale protože jsme víc "hajací" typy než "uklízecí", nevyužila bych ji a vlastně ani nevím, jestli se mi ještě hodí, přece jen ten barevnej polštář, co dostal ten můj před týdnem..., tak bude pro moji maminku, které se topík moc líbil a projevila o deku zájem. Ale asi netušila, že to bude taková rychlovka, páč topík viděla prvně asi před 5 dny. Tak se blýsknu, že jsem taaaak rychlá :o)

Navíc mám na šicím stroji pořád a stále rozešitou hexagonovou deku, jsem ve fázi prošívání, ale rovného (grrr), což mě poslední dobou moc nebere. Tak těžko říct, kdy nazraje čas, abych ji dokončila, přece jen topík je sešitý "jen" od minulého listopadu. Ta tahle deka by měla být "naše", ovšem kdo ví, jestli do doby, než ji došiju, bude pro mě ještě "in".

 
 
 
 

8 komentářů:

  1. Pavli to je krááása. Když tu deku vidím, chce se mi hned křičet "MIluju šedou" ... i když k ní normálně mám vztah řekněme ... neutrální :) Fakt se mi moc líbí.
    Ale je obecně fakt, že člověk některé barvy v klasickém barevném světě nemusí, a pak je vidí dohromady jenom s jejich odstínovými kamarády, najednou jsou úžasné. To se mi teď stalo i s oranžovou a vůbec podzimníma barvama ... uvidíš ve čtvrtek u mě xixi

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu skvělá. Naučila jsi se volně quiltovat a teď už tě nikdo nezastaví, co?

    OdpovědětVymazat
  3. no vidíš, dvouletý čekání se vyplatilo:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Já to říkám taky tak...Však TO jednou přijde a pak TO dodělám.. :o)) Mám TOHO ve skříních hoodně.. :o)))
    Pavlí, jsi borec! Je krásná!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Pavli tak jak ty máš půlhodinovou deku, tak já mám letní - čtvrletní :) ... ještě ji musím nafotit, včera jsem konečně došila - nedošila. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká, šmrnc dodalo hlavně to prošívání, s tím se dá fakt kouzlit a ty svou kouzelnou hůlku držíš pevně v rukou:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.