9. prosince 2012

73) Pozdrav od nás

Jelikož čas utíká rychleji, než poslední dobou stíhám vnímat, není čas vůbec na nic. Dobrovolně se přiznávám, že dárky (až na nějaké drobné výjimky) nemám, adventní věnec nemám kam dát a vážně začínám pochybovat, že bude nějaké místo na vánoční stromeček. Žijeme ještě pořád v "bojových" podmínkách. Ale neva, tím spíš si užiju a budu se těšit na vánoce příští.

A tak si většinu času "hraju" s foťákem a dneska jsem se dokopala k šití. Plánů bylo hodně, ovšem času (jak jsem později zjistila) málo.


Opět jsem zažila další z mých šicích "dobrodružství". Měla to být (a ona by opravdu byla - nebýt mě) rychlá kabelka. Ovšem já si vymyslela riflovinu. Na jednu stranu výhoda, téměř se nemusela vyztužovat, ovšem řasení boku s ní opravdu nešlo, byla tak tuhá, že bylo jen otázkou času, kdy nit se přetrhne. Popravdě jsem na to čekala, abych mohla dále improvizovat. Byla jsem totiž dokonce tak líná, abych si prohlédla poctivě všechna videa od Ivanky, vystačila jsem si jen se střihem a s mojí (někdy opravdu dosti bujnou) fantazií a vlastními "zkušenostmi" (v uvozovkách, páč nestojej za řeč, co se šití týče a ani dalších disciplin života). Tak jsem ji nějak dala dohromady, protože se mi zprvu vůbec nelíbila. Ovšem ve finále se z ní vyklubala celkem pěkná malunká kabelka, a tak jsem začala "opravovat". Magnet jsem nejdřív měla dost nakřivo, i když to tak nějak nevypadalo, až se přišila klopa, tak jsem zjistila, jak moc je na těle nakřivo. Umyškovala jsem to tak, abych nemusela párat a zároveň tak, aby se nic nerozpáralo. Další problém byl s popruhem, nějak jsem ho pozapomněla vyztužit, tak přišlo na řadu zase malé improvizování - našila jsem na již hotový popruh další popruh rifloviny, která je opravdu luxusně tuhá, a bylo vyhráno. Teď jen doufám, že puntičkářky (a je jich tu dost) nečtou, páč chápu, že by si musely asi trhat vlasy. Holt to chce za strojem sedět zase častěji, aby se lépe dařilo. Nakonec to byla celoodpolednovka, ovšem šije se opravdu (podle Ivanky www.bellet.cz) krásně.
Je to můj první a asi i poslední šitý dáreček na letošní Vánoce (viz první odstavec tohoto článku).
 



Všem, kdo jsem zabloudí, přeju krásný Vánoce a šťastný celý nový rok a hlavně zdraví (jak jsem se letos přesvědčila, to je to nejdůležitěšjí). 

Pěkný nedělní večer.

4 komentáře:

  1. Pavlí, máš ji super!!! A to jsi vlastně jela jen podle střihu :-)) A ta hnědá je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nádherná!!!!!!!! A fotky krásný!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Pajíííí, taška je nádhernáááá. Já ten svůj foťák ještě pořád splácím a potřebovala bych tu tvoji energie, kterou do všeho vkládáš.(Mám foťák, nejdříve knihu o něm a stejně nefotím... :o( )
    Poslouchej, kdyby jsi se rozhodla absolvovat nějaký kurz foto zrcadlovky (Olomouc), tak dej vědět, možná do toho půjdu s tebou :o).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.