10. února 2013

74) Z dílničky

Máme už sice únor, ale i tak všem přeji krásný nový rok 2013, jehož dvanáctina je již za námi. Že v něm nešiju? Bohužel tomu tak opravdu je, ale nelením a zazelenalo se u nás. Máme po více než roce čistočistě ložnici, krásnou prostornou, kde nemusím vařit :o) a já si pichtlím, špigluju, nigluju celý ten první měsíc nového roku svoji dílničku. A protože nové místnosti si žádají závěsy, sedáky, dekoraci a další zútulňující předměty, čeká mě u stroje hodně stráveného času a na ten se už neskutečně těším.

Malá ochutnávka z místa, kde jsem teď nejradši ...
















A přece jen něco kutím. Našla jsem v krabici po stěhování tento krásný vyřezávaný obrázek, bohužel rok v krabici bez újmy nevydržel a jedna větvička se polámala. Můj rychlý zásah s herkulesem mu vdechl nový život a aby k případné další újmě nedošlo, nalepila jsem ho na látku a zarámovala. Výsledek se mi moc líbí. Je to obrázek do ložnice, látka se bude opakovat na závěsech a dalších šitých věcech.


Tady vám ještě představím rozešité věci, které se snad brzy dočkají svého dokončení.











A v dílničce se kutí všechno a moc dobře, nemusí to být jen šité věci.

15 komentářů:

  1. Máš to tam krásné Pavli:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuju, ty nikdy nezklameš, vždy první ;o)

      Vymazat
  2. Pavli, Ty už máš dílničku, tak to je fakt super:-) Máš to opravdu úžasné, do každého detailu, gratuluji:-) Polštář i taška nemají chybu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuju. Dílničku mám "už" 14 dní, akorát pořád "zabydluju", to víš, pořádná švadlena má tolik věcí, že se to nezdá. Tak jsem to nabydlela, ale pořádnej pořádek musím ještě srovnat. Příště budu fotečkami pokračovat - od včerejška totiž visí i quiltík od Tebe, je úžasný, děkuju.

      Vymazat
  3. Pai, vypadá to božsky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mockrát děkuju. Já furt vyhlížím, co u vás nového... :)

      Vymazat
  4. Dílnička vypadá kouzelně, samé nádherné věci - pracovat se v ní bude jako v ráji. A polštář i Uma jsou parádní :-) Ahojky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář. Ať se daří.

      Vymazat
  5. Dílničku máš přenádhernou a to krásné šitíčko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pěkný komentík. Mám moc ráda tvé šité/kreslené věcičky ;o)

      Vymazat
  6. Ahoj Pavli♥ koukám ,že jsi hotová švadlenka se vším všudy .dílničku máš krásnou voňavou ..jen si nejsem jistá jestli vůbec víš jaký má švadla šící pořádek (BB)já když uklidím tak mě vydrží pořádek do doby než něco potřebuji :-))) ale chápu ,že každj není takový bordelář jako já :-))polštářek máš nádherný♥ a Umička je taky vyvedená ..moc Ti závidím to ruční prošívání a přišívání aplikací, já mám opět problém ..takže vše co jen trošku zavání šitím v ruce dlouho trvá ..tak Ti přeji krásné bydleníčko a zase nakouknu pa pa

    OdpovědětVymazat
  7. Táničko, děkuji za zastavení se u mě. Ty jsi vždycky vítána, však víš. Hlavně zdravíčko přeju.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to tam nádherné....je skvělé, když si můžeš vybudovat dílničku úplně od základů....trochu závidím.....:-D Já mám teď všechno namačkané na dvou metrech čtverečních....:-( Nádherné věcičky se Ti tam rýsují....:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Moničko, moc děkuju. A abych pravdu řekla, také mám pocit, že jsem toho víc narvala do jedné skříně než teď do jednoho pokoje.

    OdpovědětVymazat
  10. Pavlínko,ty jedeš jako drak.:-DJá u tebe na blogu dlouho nabyla a nestačím se divit.Holka jedna,máš to nádherné.Kochám se a kochám.Jsi jednička.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.