17. února 2013

75) Sobota v dílně

Pomalu si zvykám a zabydluju se. Sobota byla v "pracovním" duchu, tak jsem se konečně pořádně zakousla do již dlouho odkládaných závěsů do ložnice. Nakonec to nebyla taková hrůza, jak se na první pohled zdálo, a šití jsem si doslova užila. Tak vám představuju svůj první šicí počin vzniknuvší v nové dílně. Závěsy ladí s obrázkem, který jsem tvořila minule.




Ještě jsem měla restík v podobě jarního věnce. Chybělo doladit mašličku. Myslím, že se povedl. Musím si také nějaký vyrobit, ať to jaro přivoláme.







9 komentářů:

  1. Tož kdy možu dojít na čumednu, ha??? ;-) ;-) ;-) Neboj - virtuálně mi to stačí - tak šij, foť a hrň to sem!!!!! Krásné, krásné, krásné, trocha závidím, ale ještě víc přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, toš si tě zapíšu do kalendářa, kdy se tě to hodí ;o) ?

      Vymazat
  2. pěkná prohlídka Pavli:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, mockrát děkuju, ty jsi ti vždycky mezi prvníma :)

      Vymazat
  3. Paji - Ty jsi taková šikulka!! To je nádherné, pozorovat, jak hnízdíš... Užívej si to!pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji za překrásný komentář, doslova se prdolím v hnízdečku, to máš pravdu.

      Vymazat

  4. krásné místo, tam musí inspirace přicházet sama...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.