22. března 2013

85) Přesně před rokem

... jsem měla úraz, od té doby uteklo hodně vody, uběhlo hodně času, spousta věcí se změnila. Je to jako by to bylo včera. Pro jistotu jsem si dneska vzala dovču a užila si ji. Ještě se budu opatrovat zítra, protože to je právě to moje "zlomové" datum a doufám, že úspěšně kapitolu zdravotních problémů uzavřu. Jen mě ještě na podzim čeká vyndání dlahy, na které se mi čím dál víc, nechce. Stále ale věřím, že to bude jen ku prospěchu.
Pořídila jsem si do předsíně, kterou se snažím ladit do fialova, dva skřítečky a do kytice tulipánů takovou supráckou slepičku, ať to jaro trochu velikonočněji přivítáme, i když zrovna Velikonoce nejsou mým oblíbeným svátkem a přijde mi, že poslední dobou nějak upadají (nebo je to jen můj pocit?). Taky už nám vykukují rajčátka.
Jinak ještě, jak je u mě zvykem, s velkým předstihem už plánuju kuchyň, barvy, které by se v ní měly objevovat, jsem si už taky vybrala, začala jsem i tvořit a nakupovat "dobarvy" budoucí kuchyně, teď jen vydržet a nepoohlížet se po jiných barvičkách. Vzhledem k tomu, že obrazy už mám přes rok, ještě dřív, než jsme se sem nastěhovali, ba ještě dřív, než jsme dům vůbec koupili, tak věřím, že to ještě nějakej ten roček vydržím a třeba se kuchyně dočkám dřív, člověk nikdy neví...
Hezký víkend všem.

4 komentáře:

  1. Tak doufám, že jsi den přečkala bez úhony :-)
    Chápu to dobře, že kuchyň bude růžovo hnědá? A který pokoj bude do modra? Jsem myslela, že to bude ta kuchyň.

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, tak to držím moc moc palce, aby bylo dobře. Určitě bude!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pevně doufám, Painko, že nějaké takové podobné "výročí" už nikdy nebudeš "slavit". A barvičky vypadají náramně "jedle".. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.