26. března 2013

86) Nešiju, uklízím

Ona ta dlouhá zima přece jen k něčemu je. V papírech už mám uklizeno, všechny šanony plné, tak jsem se vrhla na své zásoby látek. Od soboty žehlím a přeskládávám je. Opravdu výbornej relax, všem švadlenkám vřele doporučuju. Zvláštní, že s látkama dokážu strávit celej den na nohách, za žehlícím prknem, ale vypraný prádlo, který na mě smutně a pomačkně zírá z koše, mi "nic neříká".
Jediné "starosti", co teď mám, jsou, zda látky poskládat dle kolekcí, nebo barev, nebo velikostí, nebo materiálu... babo, raď! Zřejmě to ještě chvilku potrvá, než se pochlubím vzorně seskládanýma komínkama, tenhle "problém" musím totiž nejdřív vyřešit.
A aby tento příspěvek měl nějakou fotečku, tak tady je důkaz, že i přes pracovní týden si člověk může udělat radost.

7 komentářů:

  1. Jo tak tataráček si dáváš... :-))) Taky bych si dala :-)
    No a starosti s látkama závidím ;-) však víš... Tak pokud poznáš kolekci, tak je srovnej podle barev. I když zase když bys dělala deku, tak ta je lepší z ucelené kolekce a vytáhla by sis už daný komínek... No je to tedy těžký poradit... Tak jedině po kolekcích a každou srovnat podle barev :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť to říkám, Káťo, děsný dilema! Já toho po těch kolekcích právě moc nemám a pak se mi nelíbí, že to po těch kolekcích je málo "stejnobarevný". Asi to bude nejlepší nějak po barvách, ovšem aby kolekce byly poblíž ;o) Musím to ňák vykoumat.

      Vymazat
  2. Hmmm, tatarák už jsem dlouuuho neměla:-))) Snad dvacet let:-))
    No a látky já mám podle vzorů... puntíky, kytky a tak:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si u žehlení láteček pěkně odpočinu-prádlo díky sušce nežehlím. Až vyřešíš problém podle čeho látky poskládat, dej vědět. To bych potřebovala vyladit také :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli♥ ..ták se mi dobře čte ,že je někdo stejně praštěný jako já .-))mám látky poskládané podle barvy ,ale jen ty Zahraniční ..
    látky co se tváří jako české a povětšinou budou asi polské mám v krabici z Ikea (myslím ve dvou krabicích a to ještě v těch obrovských,
    no jo ať ta léta syslení jsou někde vidět :-))))a taky proto ,že když pak potřebuji láku do tašky nebo jen takovou nějakou hala bala kouknu a vidím :-)))
    to jen ,abych Tě trošinku pošímrala Pavli..musím se přiznat ,že s tím žehlením to mám zrovna jako Ty ,ale co jsem nikdy neměla jako Ty, je ten tatarák jsem ho v životě nejedla....ale dala bych si jak ho vídím mám na něj chuť ,jen by mi ho musel někdo na poprvé udělat a musel by být móc dobrej ..jsem totiž hrozně vybíravá .-)))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, také přerovnávám svoji syslírnu. Látky třídím jinak, patchwork jsem zatím nezačala a zásoby rovnám podle materiálu a barev.. asi bych volila třídění - kolekce - barva - velikost. Marné není ani třídění podle vzorů a barev. Ráda si přečtu tvoje konečné řešení. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Páji a musíš si najít to pozitivní. To vypraný nevyžehlený prádlo - čím je ho více, tím lépe se do něj skáče :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.