10. dubna 2013

90) Dneska stručně(ji)

V našem (již bývalém) bytě na ploše 50 metrů čtverečních se hojně dařilo pokojovým rostlinám, bohužel spoustě z nich se moc nelíbilo lednové stěhování a řádně nám to vrátily tak, že odešly do věčných lovišť. Vzhledem k tomu, že jsme se přestěhovali přechodně do 20 metrů čtverečních mi to až tak nevadilo, i když mi to samozřejmě bylo líto. Některé rostliny zůstaly, ale po expanzi (jak říkám našemu osídlení téměř celého zrekonstruovaného domu) do více pokojů čím dál víc pociťujeme nedostatek zeleně. Proto si tu a tam, třeba z nějakého výletu, dovezeme nějakou pěknou rostlinku. Jako třeba dneska... jen doufám, že ta mrška to u nás přežije. Zatím stále plním parapet na okýnku v ložnici, které už znáte. 

Jinak jsem zase posunula hranice svého kuchařského (ne)umění a spáchala jsem kynuté buchty. On je to tedy recept na tzv. koblížky z trouby, ale protože moc marmošku nemusím, plnila jsem tvarohem a chutnají vážně skvěle. I když zatím bez kuchyně i bez trouby, kuchtit se dá, zvlášť, když vás honí mlsná. Ať žije remoska!

2 komentáře:

  1. Pai, ty jsi frajerka! Buchty, kytky, super! U nás proběhne "expanze" zítra - jak já se těším - snad nedospím! Sice trochu závidím, že už to máte za sebou, ale já se vlastně na to šoupání skříněma a vymýšlení nejvhodnějšího místa taaaaak těším! Papa!

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli ...koukám v náhledu co ,že to ta Pavluša pěstuje ??? myslela jsem ,že rychláš salát a ty machruješ s kytkou :-))a buchty k tomu ..no jo Ty jsi frajerka :-)))) buchtu bych si dala ,vypadá moc pěkně a určitě i moc dobře chutná :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.