15. dubna 2013

91) Povíkendový

Víkend byl konečně jarní, sluníčko lákalo ven, takže moje plány na šití se nekonaly. Přece jen jsem však něco málo stihla - vyrobit si šablonku na potažení květináče - to dopoledne a večer jsem ten obal i spáchala. Jen takovej zkušební, jestli padne. A myslím, že se docela povedl. 
A zítra už to bude 10 let, co mám tenhle obrázek. Ani nevím, jak dokázal přežít, zarámovanej je totiž poslední 2 měsíce, co máme novou ložnici a dělá mi parádu a hlavně má člověk při pohledu na takové věci pěkné vzpomínky. Bohužel však si i uvědomí, jak ten čas strašně rychle letí...
Ve fotogalerii na www.bellet.cz jsem požádala švadlenky, zda by neporadily, jakou zvolit látku k háčkovanému panelu ze šestiúhelníků s kytičkama od šikovné Iry. Byla na výběr tmavě hnědá látka s drobnými kvítky, potom béžová s puntíky a béžová - Lenda z Ikey (kdo zná). Nakonec to vyhrála Lenda, tak jsem dneska po práci ještě polštářek spáchala. Je také do mé budoucí kuchyně.
Háčkovaný panel je od Iry, to už víme. A protože švadlenky jsou holky šikovné a nápadité, nechala jsem si poradit nejen ve výběru látek, ale také jsem zrealizovala pro mě úžasnou, ale prý takovou tu myšlenku, která člověka napadne v mžiku, z ničeho nic. Takže s chutí jsem se do polštářku pustila a tady je výsledek. 
Myslím, že nejhůř to nedopadlo. Nejhorší bylo přišít ty knoflíky... to jsem si teda myslela do doby, než jsem začala knoflíčky protahovat těma pididírkama uprostřed květinek. Některé šly pěkně, některé vůbec a příze se teda opravdu nenatáhne... Prsty bolej, ale stálo to za to a já mám z polštářku děsnou radost. Při pohledu na něj si totiž vždycky vzpomenu :o)
A už kuju další polštářek, teda spíš se odhodlávám, tak uvidíme. Chtělo by to propršenej nebo prosněženej víkend ;o)

A abych nezapomněla, moje radůstka (vlevo) a radůstka toho mýho (vpravo).
Pro neznalce - jde o cukřenku Green Gate z již vyprodané kolekce. Už jsem ani nedoufala, že bych ji někde sehnala, a hle, mám!

2 komentáře:

  1. Šikulka Pavli, koukám že tobě se povede všechno, na co šáhneš:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. To je pokoukání! Ten polštářek je nádherný....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.