15. března 2014

114) Další dětská deka - Maya

(Ještě, že) Dneska u nás prší a je ošklivo. Tak jsem dneska ráno mohla v klidu dokončit finální práce na dece již netrpělivě očekávané. A že si teď čtete tento příspěvek, vděčíte právě počasí, jinak bych se sem zase "nedostala" (tímto zdravím Jiřinku :o).

Na dokončení deky jsem se těšila nejen já, ale i její zadavatelka a určitě i nic netušící maličká Maya. Nádherné jméno a deka k němu nádherně jde. Kdybych ji byla bývala dokončila včera večer, určitě by všechny středové čtverce/trojúhelníky byly prošity rovně, podél švů. Jelikož ale ráno moudřejší večera, pustila jsem se ještě do volného prošití středového růžového čtverce a krajních růžových trojúhelníků, díky čemuž krásně "vylezlo" naaplikované jméno (a když mě ten volnej quilting tááák baví, když mi to sem tam už jde ;o). 

Musím se přiznat, že jsem zprvu nebyla moc nadšená z barevné kombinace, která měla být jemná, zastřená, nevýrazná. I když je kombinace šedé a růžové všeobecně většinou velmi zdařilá a mně se líbí, dece po rozložení 9 barevných čtverců, jak je u mě zvykem u všech předchozích dětských dek, stále něco chybělo. To "něco" jsem našla po rozstřihnutí některých velkých čtverců, na poloviny a některých vzniknuvších trojúhelníků zase ještě napůl. Složitější seskládání středového panelu s více barevnými kousky se moc povedlo, nudně vyhlížející deka dostala šťávu a já dostala spoustu dalších nápadů, jako například tmavý šedý lem kolem barevného středu.

Na konečnou deku jsem se nesmírně těšila i já sama, právě proto, že už začátek sliboval úspěch. Jsem nadmíru spokojená, jako jsem už "dlouho" nebyla (naposledy v úterý, když jsem dorazila deku pro Lilianku - tedy tu druhou ;o) A co z toho plyne? Chcete mít radost? Šijte!


A koho deka zaujala a očekává čápa nebo vránu, je možné si podobnou deku zakoupit zde.
Současně upozorňuji, že v měsíci březnu se na veškeré šité zboží v mém eshopu vztahuje sleva 10 %, která bude odečtena ručně po potvrzení objednávky.

3 komentáře:

  1. Pavli, díky za pozdrávek a opět jako vždy - krásná deka. U mě počasí nezapracovalo .... Díky za počtení a ať šiješ i nadále samé takové krásné věcičky, které dělají radost tobě i příjemcům.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná deka a nielen táto, práve som objavila váš blog, tak sa trošku kochám...
    Prajem peknú nedeľu,
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.