24. března 2014

115) "Dordoletka" a "Zlatuška"

Dordoletka je pouzdýrko kulatého tvaru, na cokoli, co vás napadne (jak jsem byla poučena po dotazu, co je to vlastně ta "dordoletka") a návod na ušití tohoto malého projektu, ovšem velkého ohlasu, najdete v časopisu Marina.
Dordoletka by snad měla být i "k jídlu", ale vůbec tento výraz pro nic jedlého ve svém slovníku (bohužel?) nemám. Kdo dordoletky znáte, budu moc ráda, když mě poučíte.
Říkala jsem si, že už jsem dlouho nějaký malý projekt neušila a tak jsem se těšila, až došiju resty a vrhnu se na ni.
Samozřejmě jsem stříhla na milion barevných kombinací, protože vybrat jen jednu látku... to je vždy tááák těžké.
A nakonec tohle dílko je "vše", co jsem za celou neděli stihla, a to jsem si slibovala aspoň 3 takové kousky. Ale díky za ten jeden kousek, člověk chce vždy už už vidět, co z toho vyleze.

Sice bych ještě pár chybek našla, ale nic fatálního. Po pátém kousku už to bude určitě ono ;o)

A ještě "Zlatuška" - to je rest v podobě kabelky pro moji sestru po delší době také v sobotu zdolán, kdyby nebyl, nebylo by ani dordoletky ;o)

2 komentáře:

  1. Nádherné kousky a originální název - taky jsem ho neznala.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Painko, já ty tvoje Dordoletky nějak přehlédla a tys jich našila takovou spoustu. Teď to dočítám a zírám, že by to mělo být taky něco k jídlu. Myslela jsem si, že si to Bellet vymyslela. Takže šup na Google a našla jsem toto: http://recepty.chytrazena.cz/dordoletky-2247.html No, mohlo by to být dobré. Hlavně, že se to máčí v rumu. A kulaté je to též.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.