1. února 2015

129) V náladičce

Dneska v náladičce tvořivé, uklízecí a hnízdící.

Po delší době jsem opět zasedla ke stroji a libovala jsem si. Proč já vlastně nešiju víc? Poprvé po 3 letech, co mám současný stroj, jsem opravdu využila ozdobný steh, konkrétně větvičky, a to na lemování květovaného prostředku polštáře, který je určen k rodičům na chalupu ke kapsáři, kterým jsem se chlubila předminulý příspěvek. 


A kovářova kobyla si udělala také radost a na čerstvě sestavený konferenční stolek si ušila ubrusy, aby stoleček před bílou stěnou trochu víc vynikl.


Pak ještě nějaká drobnost ze zbytků z předchozího šití ...


Pár odznáčků - buttonků, protože nejlepší je zbytečky hned zužitkovat, než uklízet. A už plánuju, co jimi přizdobím.


A nakonec fotopříspěvek nešicí. Realizovala jsem už dlouho chtěné a vymyšlené - do prázdné klícky přibyl břečťan, kterému to tam náramně sluší. Co říkáte?


Víc takových plodných dnů.

2 komentáře:

  1. Painko,ty jsi byla pilná, krásné šitíčko. Mám ráda tyto barvičky plné sluníčka. :-) Stoleček prostírkou ožil. Břečťan do klece perfektně zapadl. Užívej si ... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pilná včelička, fakt že jo! A ne že bych chtěla upozadit tvůj šicí um, ale ten břečťan je nej! Já do naší klícky nesehnala, tak tam máme svíčku, ale zítra du do města, tak se porozhlédnu, bo jsi mě inspirovala! Tož dalším tvořivým dnům třikrát zdar!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.