27. února 2015

132) Už bylo načase

Znáte to, látky předepraný už dlouho, koupený ještě dýl, ale realizace poněkud vázne. Když se však občas podívám do kalendáře a zorientuju se v něm (což bych si občas mohla odpustit), tak mi vždycky přeběhne mráz po zádech a před očima se mi objeví dlouhej seznam, co ještě musím stihnout. Co ale FAKT ještě MUSÍM stihnout. 
Měsíc s trojkou za číslovkou dne mě fakt popohání. 
Tak Vám představuju první růžovou vlaštovku, co se vlastnoručně vyráběné výbavičky týče. Mmch jsem ráda, že je postýlka tak malinká, tu velkou obléknu až "za pochodu". 

10 komentářů:

  1. Moc pěkné. Sundávací bok je praktický, jeden čas jsem takto měla postýlku těsně u mé postele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám přesně v plánu, velká postýlka to bohužel nemá. Proto jsem vděčná za tuto.

      Vymazat
  2. Milá Painko :-) moc tě zdravím a mám vellkou radost, postýlka má krásný obleček, je to jako z pohádky - už se těším na další dobré zprávy od Tebe . opatruj se a drž se ženo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitunko, tebe jsem neviděla ani nepamatuju :o), o to víc mě těší tvůj komentík. Doufám, že se máš taky dobře. Na domeček se chystám pořád, jen nějak zatím "nebyl" čas.

      Vymazat
  3. Krásná postýlka pro malou princeznu. :o) Držím Ti palce, Painko.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásný, Painko! Nám se mantinely neosvědčily, malá chce vidět "ven", tak jsem je rušila (a byla jsem ráda, že zrovna tohle jsem ušít nestihla, a použila jsem poděděné...). Tak ať ti jdou poslední hnízdící práce od ruky!!!
    PS: nějak rychle to letí, ne? Teprva jsi mi psala, že pupík, a já si říkala, to je daleko, a ono prd... Drž se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, taky jsem na to myslela, tak jsou sundávací ze všech stran. Ale u naší postele si stejně moc nepokouká, jednu stranu hodlám mít u postele a dole a postýlka tím pádem bude v koutě, tak pokud ji nebude fascinovat bílá stěna, bude určitě ráda za růžové ptáčky ;o) A přes den, to se ještě uvidí, jestli to bude zvědavka nebo spáč.

      Vymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.