28. února 2015

133) Na každého jednou dojde

A došlo.
Dnes třeba na tyhle dva prstýnky.
Vyrobené na přání, přesně dle mých představ, prostě original, "by Sylvia Gutierrez".
Jemné, něžné, lehké a hlavně uzoučké.

foto by Sylvia Gutierrez

Tímto bych chtěla Sylvii ještě jednou mockrát poděkovat. Nejen za krásnou a originální práci, za splnění všech mých přání, i když to už trochu hraničilo s možnostmí ruční výroby, ale v neposlední řadě i za krásnou cenu a milá slova. Víc takových prodejců.  


12 komentářů:

  1. Painko krásné jsou a můžu???? gratulovat ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táničko, ale pěkně osobně... budu čekat ;o) Mmch, dneska jsem viděla, kolik ještě máte na horách sněhu, závidím.

      Vymazat
  2. Díky za odkaz, přidala jsem si Sylvii do oblíbených, moc se mi líbí šperky z bílého zlata.Hmm... vypadá to jako snubáky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem pomohla zase objevit nějakou šikulku. Jj, takový "nenápadný" snubáky ;o)

      Vymazat
  3. Myslela jsem na tebe, jestli už to v tichosti proběhlo, nebo teprva proběhne :-) Jsou nádherné, tak ať vám věstí nádhernou společnou budoucnost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, znáš chlapy, "všechno" stíháme. A fakt... stíháme :o) Moc děkuju, snad nám těch 13 let nějaké prstýnky nepokazí.

      Vymazat
  4. Ty jsou nádherné. :-) A gratuluji! :-) ¨
    P.S. Chlapi mají na všechno doooost času... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji. A s tím časem, to je pravda. Ale už jsem si zvykla, tak jsem byla opravdu trpělivá. Ono je to někdy lepší, než neustálé naléhání.

      Vymazat
  5. Pavlínko, jsou krásné, jemné, tak ať přinesou hodně krásných let spolu ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.