17. března 2015

138) Drobné (nicne)dělání

Tentokrát si od košíků s růžovýma ptáčkama odpočineme. Stále čekají na své dokončení. A protože si odfrkuju od uplynulého pro těhuli celkem dost náročného týdne, kdy jsem se v podstatě nezastavila, tak se jen tak poflakuju od "ničeho" k "ničemu". Samozřejmě pračka jede téměř každý den, nádobí se taky najde. Ono je pořád, co dělat, ale to už nepočítám jako práci, ale součást běžného dne, si zvykám ...

Přesto jsem včera nevydržela a zasedla ke stroji, že "něco" spáchám. Vymyslet co, nebylo těžké. Do porodnice sice oblečení brát nemusíme, na druhou stranu prý čepička, rukavičky a ponožečky potěší. A dudlík se prý taky vítá, ony i sestry občas rády ticho. Takže ještě do tašky do porodnice přibalit tyhle "potřebnosti" a můžeme frčet. Ale ještě bych ráda, kdybych stihla ten dlouhý seznam, co jsem zrovna ráno sepsala. Takže, Lucinko, ještě se pekně "dopékej" v teplíčku, i když tě na světě čeká hromada růžové ;o)


Pak ještě vznikl prototyp slintáčku, pořád je co vylepšovat, tak trénuju. Teď už jen "opatentkovat". Akorát čekám na kleště s patentkama, tak se těším, jak dorazí, že se na to hned vrhnu.


Dnešní slunné ráno doslova tahalo z postele a i když se mi zprvu nechtělo vůbec vstávat a chystat si snídani a zase žvejkat samotné, tak jsem si nakonec pochutnala i sama. 


Z čeho mám ale také velkou radost, jsou naše konečně oštítkované kořenky, aby ten můj, až budu v porodnici, věděl, co je co (já se taky občas utnu :o).


Takže další megarest splněn, to nám to pěkně tento týden odsejpá.
Mějte pěkný slunný den.

4 komentáře:

  1. Ta lžička je boží!!! A picnu se z tebe - ušitá aj čepička a ponožečky... Na dudlík se vykašli, malá se naučí špatný "nátisk" na kojení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, lžičky máme všichni v rodině, "Ježíšek" přinesl ;o) Nejlepší nápis má ségra - "tetina". A jsou super a pohodlný a krásný. S dudlíkem si ráda nechám poradit.

      Vymazat
  2. Čepička a ponožtičky jsou boží. :-) Slintáček je také pěkně - vesele barevný. Ta tvoje Lucinka se bude mít. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.