21. března 2015

139) Moje Vendulka

Oproti minulému příspěvku jsem tentokrát byla trošku akčnější. A dává mi to teď najevo celé moje tělo. Ale když je člověku fajn a má náladu a chuť, tak proč toho nevyužít? Zvlášť, když takových dnů u mě rapidně ubývá.

Už mě vážně rozčiloval panýlek, co se mi tu válel na pracovním stole. Je to opilcova stezka z kabelky s názvem Audra (kdo ještě pamatuje). Ano, z té Audry, která se šila už hooodně dávno. Pošilhávala jsem ale po nějaké mně milejší kabelce a tou byla zrovna teď tak oblíbená Vendulka. Tak jsem spojila příjemné s užitečným, - já to ani jinak neumím - a během pár hodin bylo hotovo.

A protože už i Audra byla myšlena do kombinace k nákrčníku a užity byly zrovna červené látky, ze kterých mám i nákrčník a ten nosím tedy jen v zimě, tak jsem si řekla, že alespoň ještě na chviličku ... než přijde jaro. 

V pátek měla premiéru a snad ji ještě chvilku užiju. I když bych už sama ráda nějaké to teplejší počasí, na druhou stranu bych na sebe asi neměla co hodit. Zimní bundu jsem totiž kupovala s tím, že to těhotenství v ní "doklepu".

Ještě bylo potřeba doladit pokojíček, aby vypadal více "dětsky" a malá měla u přebalování na co koukat.


A teď mě tak napadá, že by ten můj dnešní elán přece jen měl nějakou souvislost se zrovna přicházejícím jarem? ...

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ajko, ty jsi vždycky všude první ;o) Děkuji moc za přízeň.

      Vymazat
  2. Pavlínko,kabelka je paráádníí a tobě to moc sluší :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli paráda ..všechno !! Tobě to sluší jsi krásná *****..užívej si poslední dny před.-) ..budu na Tebe myslet pa pa♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Táni, nejen za lichotku. Užívám, co to dá... A malá evidentně taky.

      Vymazat
  4. Jsem se lekla, že na "dovolené" u našich jsem něco prošvihla - dneska jsem na tebe myslela! Pupíček je boží, užívej si ho, mi pak dlouho chyběl, i když byla Juli v kolíbce vedle mě :-) A kabelka samože taky boží!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepaaaak, Luci, neprošvihla, to asi tak přímej přenos nebude ;o) I mně bude pupík chybět, i když je to občas nepohodlný. Ale na malou se už oba moc a moc těšíme. Tak třeba si pak ani nevzpomenu. A jak se znám, já si ten pupek budu stejně "pěstovat" ;o)

      Vymazat
  5. To je nádhera - kabelka , bříško, pokojíček...

    OdpovědětVymazat
  6. Pavli, moooc ti to sluší, vážně to bude Lucinka? ;-) Šitíčko se povedlo, pěkný setík. A pkojíček máš vymazlený... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to tak vypadá, Dáši, že to bude Lucinka. Nějak by nám asi jiný jméno nešlo přes pusu. Sice ségra trochu protestuje (Lucie), ale Valentýna ani Josefína mi doma neprošly, na tomhle jsme se shodli, tak proč ne...

      Vymazat
    2. Jo, Lucinka je pěkné ( a další dvě se mi také moc líbí), ale já to myslela tak, jestli to nebude kluk? Protože ti to opravdu sluší. ;-)

      Vymazat
    3. Jo tááák... :o) Tak to raději nebudeme říkat ani nahlas... i když bych na tom byla asi s růžovýma košíkama a méďou na zdi lépe, než kdybych nechala vymalovat vše na růžovo. Necháme se překvapit, je fakt, že už jsem se dlouho nikoho neptala ;o) Ale "šok" by to asi trochu byl ;o)

      Vymazat
  7. Páji, moc ti to tu sekne. Jsi krásná těhulka. Taky se přidávám k názoru Dagmar, říká se, že děvčátko těhulkám ubírá na kráse, ale ty jsi jak obrázek. Jestli ty nemáš v bříšku Luciáška :o)))).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zanechání Vašeho komentáře, budu se těšit zase příště.